تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه محصولات مجازی و فایل


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 93291

شروع کار بورس و سرمایه گذاری


شروع کار بورس و سرمایه گذاری

نام فایل : شروع کار بورس و سرمایه گذاری

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 30

حجم : 1773 کیلوبایت

 

اهداف فصل:

بعد از مطالعه اين فصل شما قادر خواهيد بود:

ـ ويژگي هاي دارايي ها و بدهي ها را تعيين كنيد.

ـ تفاوت دارايي ها از منابع اقتصادي و بدهي ها از تعهدات اقتصادي.

ـ تفاوت بدهي ها از حقوق صاحبان سهم

ـ بحث در مورد موضوعات متنوعي از طبقه بندي صورت وضعيت مالي

ـ تعريف بدهي هاي احتمالي و بحث در مورد نحوة برخورد با آنها

· چشم اندازي بر فصل

نظر ريپلي:

صورت وضعيت مالي همچنين ترازنامه هم ناميده مي شود. و آن هست يكي از گزارشات اصلي كه حسابدارها آن را آماده مي كنند. يكي از حسابداران اوليه ويليام ريپلي آن را مانند يك تصوير از شركت ؟؟؟ كه دارايي هاي آن در يك طرف و در طرف ديگر بدهي ها و حقوق صاحبان سهام قرار دارد.

دارايي ها و بدهي ها:

دارايي منابع اصلي مي باشد كه داراي منافع آتي هستند. بدهي ها ادعاهايي هستند در مورد منافع دارايي ها قوانين متنوعي در مورد تفاوت بين دارايي ها و بدهي ها از مجموعه منافع اقتصادي و تعهدات اقتصادي ارائه شده است.

تشخيص:

منابع و تعهدات در صورتهاي مالي به عنوان دارايي ها و بدهي ها تنها زماني شناسايي مي شوند كه آنها = تعريف مربوط به خودشان را تأمين كنند و همچنين قابل اندازه گيري، مربوط و قابل اتكاء هم باشند.

دسته بندي:

دسته بندي دارايي ها و بدهي براي معني دار شدن گزارشگري مالي انجام مي شود. گرچه طبقه بندي بكار گرفته شده گاهي باعث روابط روشن خواهد شد. به اين ترتيب كه برخي اهداف (به قيمت چشم پوشي اهداف ديگر) بدست آورده مي شود.

آيا ميكي ماوس يك دارايي است؟ M.A مدير عامل شركت والت دسيني اخيراً اظهار كرده كه ويژگي هاي مثل ميكي ماوس و دونالدراك تنها دارايي هاي اصلي هستند كه شركت دارا است. اغلب مردم با اين نظر توافق دارند. تنها تعجب در اين است كه نه مسكي ماوس و نه دونالذراك و هيچ كس ديگري را كه شناخته شده هستند در ترازنامه شركت والت ديسني ديده نمي شود.

ديسني تنها شركتي نيست كه منابع اصلي دارد و نمي تواند آنها را در صورتهاي مالي خودش آشكار كند. در اغلب شركت ها وجود دارد منابع اقتصادي زيادي كه نمي توان به عنوان دارايي آنها شناسايي كرد. براي مثال حسابداران شناسايي نمي كنند موارد زير را ؟؟؟ ايجاد شده توسط خود توسط خود شركت، توانايي اخذ وام، تحقيق و توسعة در حال پردازش، تخصص و از خود گذشتگي كاركنان يا وفاداري پرسنل. تمام اينها منابع بالقوة شركت هستند اما آنها را در صورت مالي نمي توان آشكار كرد. به طور مشابه خيلي از تعهدات شركتها هم در صورتهاي مالي آشكار نمي شوند به عنوان مثال شركت ها به طور عموم موارد زير را گزارش نمي كنند تمام تعهدات بازنشستگي كاركنان و هيچ يك از تعهدات گنجانده شده در قراردهاي پس از بازنشستگي كاركنان. آيا اين منابع و تعهدات متنوع را بايد در ترازنامه نشان داد ميلي از عناوين اصلي اين فصل است.

فصل مزبور با آنچه مقصود از صورت وضع مالي يا ترازنامه است، آغاز مي شود. در اين مورد توضيح مي دهيم كه براي تعريف ترازنامه دو راه وجود دارد: روش غير مستقيم يا روش تأكيد بر درآمد و هزينه و روش مسنقيم يا روس تأكيد بر دارايي ها و بدهي ها. FASB = بيشتر طرفدارانش تأكيد بر دارايي ها و بدهي ها است. سپس در همين فصل در مورد دارايي ها و بدهي ها و نيز تعريف اين اقلام صحبت مي كنيم. آنگاه در مورد شرايطي توضيح مي دهيم كه مي توان منابع اقتصادي و تعهدات را در صورت هاي مالي آورد و دليل طبقه بندي اقلام ترازنامه را تشرع مي نماييم. در پايان فصل در اين باره صحبت مي شود كه آيا با تأكيد بر تعريفه هاي ارائه شده در اين فصل مي توان مشخص كرد كه شركت ها كدام موارد از منابع اقتصادي و تعهدات را بايد در صورت هاي مالي نمايش دهند. در فصل هاي 16، 17 و 18، به صورتي مختصرتر، دربارة ماهيت هر يك از اقلام دارايي صحبت خواهيم كرد. در فصل هاي 19 و 20 در مورد طبيعت هر يك از اقلام بدهي و در فصل هاي 21 و 22 دربارة طبيعت حقوق صاحبان سهام، صحبت خواهيم كرد.


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 400

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

طرح توجیهی تولید درخت سیم

طرح توجیهی تولید درخت سیم

طرح توجیه فنی،مالی و اقتصادی تولید درخت سیم+فرم خام این طرح توجیهی با فرمت قابل ویرایش ورد(word) برای دانلود شما آماده شده وفایل این طرح کارآفرینی بر روی سرورهای سایت آپلود شده است. شما پس از دانلود یک فایل زیپ بدون پسورد خواهید داشت که با دابل کلیک روی آن فایل پی دی اف ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

محبوب ترین ها


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • پکیج کامل تحقیق و مقاله مناسب فروشگاههای تازه تاسیس
  • اثر-سبوس-گندم-بر-روی-خواص-خمیر-16-ص
  • ارتقاء-فرهنگ-و-سواد-تغذيه-اي-جامعه-10ص
  • درس پایه اسکلت داخلی بدن
  • درس پایه پیوند کوالالانسی
  • کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

فروشگاه تخصصی تحقیق و نرم افزار مهندس